VISITA J. R. BARAT

El dimarts 20 de febrer hem rebut la visita de l’escriptor valencià J. R. Barat, que ha parlat amb  l’alumnat de 2n d’ESO de les seues novel·les i de l’ofici d’escriptor.

Durant l’activitat, organitzada pel Departament de Castellà amb col·laboració amb l’editorial, Barat ens ha contat per què i com va començar la seua tasca d’escriptor i també ens ha revelat com troba la inspiració per crear els personatges i les històries de les seues narracions. L’alumnat de 2n d’ESO ha pogut preguntar l’escriptor curiositats i dubtes sobre els personatges i la trama de les novel·les que havien llegit per a l’assignatura de Castellà.

En definitiva, hem gaudit d’una estona parlant de literatura i de llibres amb Barat, que al final de la sessió ha firmat alguns exemplars a les i els alumnes que han volgut un record d’aquest encontre.