Eleccions al consell escolar 2017

Estàn convocades les eleccions al Consell Escolar del Centre per al proper 23 de novembre de 2017, on es triaran representants del professorat, famílies, alumnat i PAS. Els pares i mares escolliu a tres representants per a aquestes eleccions. Cliqueu per vore el calendari eleccions que seguirem durant tot el procés.

Vos animem a què participeu presentant candidatures com a representants de les famílies i sobre tot, votant el proper 23 de novembre. Al tauler front consergeria hi trobareu tota la informació sobre el procés: actes de constitució de la junta electoral, calendari, candidatures, proclamació dels resultats, reclamacions, etc.

Per a més informació, podeu visitar aquest enllaç de la pàgina web de la Conselleria d’Educació: ceice.gva.es/va/web/madres-padres-alumnos/consejos-escolares.