Huit de Març, dia de les Dones

📢 El passat divendres, 9 de març, la coordinadora de Convivència i Igualtat del centre va organitzar un acte, protagonitzat per l’alumnat, per a commemorar el Huit de Març.

Abans de l’hora d’esmorzar, la majoria de grups i de professorat ens vam reunir al pati per a compartir la lectura d’un text que resumia els avanços i les fites aconseguides per a la igualtat entre dones i homes durant l’any 2017.

En són alguns exemples el moviment #MeToo contra el productor cinematogràfic americà H. Weinstein o, també, el decret emés a Aràbia Saudí que permet que les dones puguen conduir vehicles amb motor  -era l’únic país al món en què s’impedia que les dones es posaren al volant.

Així com també es va presentar el mural realitzat per l’alumnat de 1r de Batxillerat en homenatge a les dones víctimes i supervivents de la violència masclista. Un projecte dut endavant a l’assignatura de Dibuix Artístic I. L’acte va finalitzar amb l’actuació d’un alumne de 1r de Batxillerat que va cantar un rap a favor de la igualtat entre dones i homes.

💪 💜