Eixida a Dénia al teatre, en francés

Alumnat de 1r, 2n i 3r de la ESO de l’assignatura de Francés van assitir el dilluns 26 de febrer a l’obra de teatre Les Misérables, a la localitat de Dénia. En total, 32 alumnes van gaudir d’una obra de teatre, que si bé resulta prou complexa, va resultar atractiva en quant a la producció. Els estudiants van tindre l’oportunitat de veure una obra de teatre en francés i després assistir a un col.loqui amb els actors (procedents de Brussel.les)

A més, tenint en compte que l’activitat estava organitzada amb l’institut d’Orba, van conèixer companys d’una altra localitat que també estudien Francés, com a segona llengua i van poder intercanviar experiències.

Cal agraïr a L’AMPA del IES Antoni Llidó la seua col.laboració econòmica que va permés que l’activitat resultara més assequible. El departament de Francés, format només per la professora Tristana Palomino, va rebre també l’ajuda inestimable dels professors de Valencià i de Biologia, Carme Sendra i Jaume Pastor, respectivament, que acompanyarem els alumnes a Dénia.

teatre en francés