Activitats del centre

Projecte eTwinning

El Departament de Francés ha iniciat un projecte de col·laboració amb un centre europeu, en concret alemany, sota el suport de la plataforma eTwinning. En concret, el projecte anomenat “Comprendre les langues étrangères comme clé pour la communication en Europe” està format pel centre IES Antoni Llidó i l’ institut Anne Frank a Ettlinguen, al sud-oest de l’Alemanya.

La professora de Francés, Tristana Palomino, i els 17 alumnes de 3r de l’ESO han iniciat un projecte amb la docent alemanya Dorothea Heinen i els seus 13 alumnes de 9é. La llengua vehicular emprada en el projecte és, per descomptat, el francés. Els alumnes de Xàbia han gravat uns vídeos presentant-se i uns altres mostrant els trets particulars d’aquesta localitat.

Durant aquest estiu els alumnes, dels dos centres, tindran la possibilitat de continuar comunicant-se entre ells mitjançant aquesta plataforma.